Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van danielle Bemmel - WaarBenJij.nu Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van danielle Bemmel - WaarBenJij.nu

Sanur

Blijf op de hoogte en volg danielle

24 Oktober 2019 | Indonesië, Sanur

Met de adreline nog tot aan mijn huig, na mijn onderwater avontuur, verlaten we Nusa L met een big smile. De overtocht is misschien wel het spannendste van alles. Met een overvolle boot deinzen we over de woeste golven. In mijn gedachten bedenk ik mijn rescueplan, mochten we overstag gaan. De volle dame naast mij, is als eerste aan de beurt, haar gebruik ik als zwemband. De man voor mij geef ik een amsterdams commando, dat hij zijn reddingsvest moet afstaan aan mijn dochter, anders verzuip ik hem. Aangezien ik door mijn te dure hoed (zie eerder verhaal) nog steeds een good karma heb, heb ik iedereen gered van de verdrinkingsdood en komen we veilig aan in sanur.

Gung staat ons op te wachten met zijn twee dochters, zo lief en brengt ons naar ons laatste verblijf. De avond eindigd met een nasi goreng speciaal en een vriendelijk tank joeeeee have a good night. I love Indonesië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Bali

Met mijn dochter Mandie op avontuur in Bali

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2019

Sanur

24 Oktober 2019

Sanur

24 Oktober 2019

Nusa lembongan

23 Oktober 2019

Nusa lembongan

22 Oktober 2019

Ubud
danielle

Actief sinds 09 Feb. 2020
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 400

Voorgaande reizen:

02 November 2020 - 24 November 2020

Daan & Zwaan Borneo & Maleisie

17 Oktober 2019 - 27 Oktober 2019

Bali

Landen bezocht: